فاصله ازمیر تا استانبول چقدر است؟
بهترین پرواز ها را با جیبوجت جستجو کن
فاصله ازمیر تا استانبول چقدر است؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 11:36

برای مسافرانی که قصد بازدید از دو شهر معروف ترکیه را دارند فاصله ازمیر تا استانبول ترکیه اهمیت دارد. در این مطلب به بررسی فاصله ازمیر تا استانبول می پردازیم.ازمیر و استانبول هر دو از شهرهای توریستی ترکیه هستند. این شهرها برای زندگی نیز مناسب هستند و بسیاری از ایرانیان در آن زندگی می کنند. دانستن فاصله ازمیر تا استانبول برای افرادی که قصد دارند به این شهرها سفر کنند یا زندگی کنند دارای اهمیت است که در این مطلب به آن می پردازیم.

میدان ساعت ازمیر از نقاط دیدنی این شهر
میدان ساعت ازمیر از نقاط دیدنی این شهر
 
 

فاصله ازمیر تا استانبول چند کیلومتر است؟


فاصله ازمیر تا استانبول 480 کیلومتر است که پیمودن آن به صورت زمینی حدود 4 ساعت و 45 دقیقه زمان می برد. شما می توانید این فاصله را از روش های مختلف هوایی و زمینی طی کنید. طی کردن این فاصله به صورت کلی با هواپیما راحت تر است. اما سایر روش ها نیز ممکن است مقرون به صرفه تر باشد که آن ها را بررسی می کنیم.
 

 

فاصله ازمیر تا استانبول با هواپیما

 
اگر بخواهید فاصله ازمیر تا استانبول را با هواپیما طی کنید زمان سفر شما حدود 70 دقیقه خواهد بود. روزانه پروازهای متعددی بین ازمیر و استانبول وجود دارد. بنابراین به راحتی می توانید فاصله بین این 2 شهر را با هواپیما در روز دلخواهتان کنید. هزینه این پرواز حدود 50 دلار است.

 

فاصله ازمیر تا استانبول به صورت زمینی


همانطور که گفتیم در صورتی که از کوتاه ترین مسیر و نزدیک ترین جاده بخواهید به مقصد خود برسید، مسافتی که طی خواهید کرد حدود 480 کیلومتر خواهد بود که حدود 5 ساعت به طول خواهد انجامید.
برای خودروها، عوارض بین استانبول و ازمیر 256 لیر از جمله پل عثمان غازی خواهد بود. با استفاده از این بزرگراه زمان سفر 5 ساعته بین استانبول و ازمیر به 3.5 ساعت کاهش یافته است.
بهترین گزینه برای مسافرانی که در ترکیه اقامت ندارند و خودرو اجاره نکرده اند این است که با اتوبوس از ازمیر به ترکیه بروند. زمان سفر شما بستگی به ترافیک جاده دارد. اما در هر حال سفر شما با اتوبوس بین 9 تا 10 ساعت زمان خواهد برد و هزینه آن 70 لیر است.
 

 

فاصله ازمیر تا استانبول با قطار

 

برای پیمودن فاصله ازمیر تا استانبول با قطار، هیچ قطاری وجود ندارد. متاسفانه در این مسیر خط ریلی مستقیمی وجود ندارد که شما به راحتی از ازمیر به استانبول برساند. شما می توانید به صورت غیر مستقیم از طریق جابه جایی در شهرهای مختلف به استانبول برسید. اما آن را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم. زیرا مسیر شما بسیار طولانی تر می شود و مدت زمان بیشتری در راه خواهید بود.

 

فاصله ازمیر تا استانبول با کشتی


در این مسیر به طور مستقیم کشتی وجود ندارد. اما می توانید این مسیر را به صورت ترکیبی طی کنید. یعنی ابتدا خود را به صورت زمینی از ازمیر به شهر بورسا برسانید و از شهر بورسا با کشتی یا فری به استانبول بروید.
 

 
شهر استانبول و جاذبه های تاریخی آن
شهر استانبول و جاذبه های تاریخی آن
 


معرفی شهر ازمیر ترکیه

 

ازمیر شهری دوست داشتنی در غرب ترکیه است و پر از شگفتی است. شما می توانید تاریخ جذاب آن را در همه جا ببینید و مهربانی ساکنان آن شما را شگفت زده خواهد کرد.
ازمیر شهری فوق‌العاده، سرزنده و شیک است که در هر گوشه‌ای از آن تاریخ نهفته است. ازمیر که در خط ساحلی دریای اژه قرار دارد، بسیار زیبا و مناسب برای عکاسی است.
در دوران باستان، ازمیر به نام Smyrna شناخته می شد. مانند بسیاری از مناطق ترکیه، این کشور در طول سال ها بین امپراتوری های مختلف از جمله یونانی ها، رومی ها و عثمانی ها دست به دست شده است.
در اینجا متوجه ترکیبی شگفت انگیز از دوران قدیمی و جدید خواهید شد. ازمیر یک شهر دانشگاهی بزرگ است و دانشگاه های زیادی دارد. این شهر مراکز خرید خوبی را نیز ارائه می دهد. شهر ازمیر ترکیه همچنین تفریحات و غذاهای متنوعی را ارائه می دهد.
از جاهای دیدنی ازمیر می توان به میدان ساعت ازمیر، موزه باستان شناسی، آسانسور تاریخی، بازار ازمیر، قلعه ازمیر، موزه فضای باز آگورا، قلعه کادیفه کاله، مسجد حصار اشاره کرد.
برای سفر ارزان به ازمیر توصیه می کنیم از پکیج های تور ازمیر در تمام ایام سال و یا تور ازمیر نوروز 1401 استفاده کنید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور ازمیر هوایی و زمینی را به شما گردشگران در فصول سال ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور ازمیر داشته باشید.

 

معرفی شهر استانبول ترکیه


استانبول بزرگترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی، تاریخی و اقتصادی این کشور پهناور در گوشه شرقی اروپا است.
زمانی که استانبول به عنوان قسطنطنیه شناخته می شد، یک شهر تجاری اصلی در امتداد جاده ابریشم بود و برای چندین قرن به عنوان پایتخت امپراتوری خدمت می کرد. این شهر برای همه بازدیدکنندگان بسیار جذاب است، مناظر، صداها، رنگ ها خیره کننده هستند و اگر مدتی در آن اقامت کنید، برخی از بهترین اسرار استانبول را کشف خواهید کرد.
این شهر از دو نیمه در دو طرف تنگه بسفر تشکیل شده است و بین قاره های اروپا و آسیا پل ارتباطی دارد. از جاذبه های گردشگری استانبول می توان به مسجد ایاصوفیه، بازار بزرگ استانبول، برج گالاتا، مسجد آبی، کاخ دولما باغچه، تنگه بسفر و آب انبار باسیلیکا اشاره کرد.

رزرو تورهای استانبول در مجموع باعث کاهش هزینه های سفر شما خواهد شد. اگر در ایام عید نوروز سفر می کنید تور استانبول نوروز 1401 را ازدست ندهید. با رزرو تور استانبول در تمام ایام سال سفر از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز تجربه خوبی را برای خود رقم خواهید زد. استانبول این روزها طرفداران زیادی دارد و بسیاری به دنبال این هستند تا به این شهر سفری داشته باشند. البته حق هم دارند نمی توان از تماشای تنگه بسفر که به تنهایی دو قاره را از هم جدا کرده و از هر طرف آن بناهای تاریخی به جا مانده از امپراطوری عثمانی دیده می شوند گذشت.
اگر از آن دسته افرادی هستید که سواحل را برای سفر و استراحت خود در تعطیلات ترجیح می دهید، انتخاب شهر آلانیا ترکیه یک گزینه ارزان با سواحل منحصر به فرد است. تور آلانیا در تمام ایام سال و همچنین تور آلانیا نوروز 1401 فرصتی است که جذاب ترین سفر به شهر زیبای آلانیا در نزدیکی آلانیا را تجربه کنید. آلانیا یک شهر تفریحی ساحلی و یک منطقه جزء استان آنتالیا در سواحل جنوبی ترکیه و در منطقه مشرف به دریای مدیترانه می باشد که طبیعت جذابی دارد.

 
نمایی دیدنی از شهر زیبای آلانیا ترکیه
نمایی دیدنی از شهر زیبای آلانیا ترکیه

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز


ازمیر و استانبول که از شهرهای معروف ترکیه هستند به راحتی با تمام وسایل نقلیه قابل دسترس هستند. بنابراین می توانید با خیال راحت تر به این شهرها به صورت ترکیبی سفر کنید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:
www.mehrparvaz.com
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای گذشته
قیمت بلیط هواپیما تا پایین ترین حد خود کاهش یافت.
www.rokna.net

سنگ تراورتن
خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی
www.anamisstone.com
سنگ مرمریت
خرید انواع سنگ مرمریت
www.anamisstone.com
سنگ مرمر
خرید و فروش انواع سنگ مرمر ساختمانی اونیکس
www.anamisstone.com
سنگ ازنا
فروش انواع سنگ ازنا ارزان قیمت در تهران
www.anamisstone.com
سنگ گرانیت
انواع سنگ ساختمانی گرانیت مشکی و سفید نهبندان، نطنز و مروارید مشهد
www.anamisstone.com
سنگ گوهره
فروش انواع سنگ گوهره ممتاز و سوپر کف قیمت
www.anamisstone.com
سنگ هرسین
انواع سنگ مرمریت هرسین
www.anamisstone.com
سنگ طرح چوب
قیمت سنگ سنداستون طرح چوب
www.anamisstone.com